برای بازدید از خط تولید نیاز به هماهنگی است یا خیر؟

خیر، بدون هماهنگی در تمام ایام روز میتوانید حضور یابید.

آیا با موسسه حمل و نقب خاصی همکاری میکنید؟

خیر، بنا به درخواست شما با موسسه حمل و نقل مورد نظر ارسال می‌گردد.

نحوه واریز وجه به چه صورت می‌باشد؟

واریز وجه به حساب رسمی شرکت به شماره حساب ۵۶۸۳۱۳۵۲۶۲ بانک ملت بنام کاوش داده پردازان صورت میگیرد.

صحت مدارک استاندارد شما را از چه طریقی میتوان بررسی کرد؟

در سایت Qalcert.co.uk وارد شده و قسمت data base را زده و گزینه socertificate و شماره گواهینامه را وارد می‌نمایید.

نحوه دسترسی به لیست قیمت به چه صورت است ؟

برای دسترسی به لیست قیمت می‌بایست ابتدا درخواست خود را کتباً با مهر و سربرگ شرکت و یا سازمان مربوطه از طریق فکس و یا ایمیل به شرکت ارسال کرده و پس از بررسی های به عمل آمده توسط تیم فروش لیست قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای درخواست نمایندگی چه باید کرد؟

راه اول:
ابتدا می بایست رزومه شرکت خود به همراه درخواست کتبی را برای ایمیل sales@kdt.ir ارسال کرده و پس از بررسی مدیریت فروش، با شما تماس گرفته خواهد شد.
راه دوم:
می توانید از طریق سایت رسمی شرکت، در قسمت درخواست نمایندگی اطلاعات را پر کرده و پس از بررسی با شما تماس گرفته خواهد شد.

آیا میتوان خارج از ساعات کاری به تیم فروش دسترسی داشته باشیم؟

بله، شما می توانید در خارج از ساعات کاری از طریق چت آنلاین سایت و یا شماره همراه ۰۹۱۲۸۰۴۷۵۲۶ با مدیریت فروش – (آقای صفرزاده) ارتباط برقرار کنید.

درصد همکاری برای محصولات به چه صورت است ؟

به دلیل اینکه درصد همکاری بنابر شرایط تسویه محصولات خریداری شده متفاوت است، همکاران می توانند با تماس گرفتن به شرکت و ارتباط با تیم فروش از درصدهای خود مطلع شوند.

آیا می توان به صورت چکی هم تسویه کرد یا فقط به صورت نقدخرید امکان پذیر است ؟

برای خرید به صورت چکی می بایست در بخش حسابداری، پروند اعتباری برای شما تکمیل شده باشد تا بتوانید تا سقف اعتباری که برای شما مشخص می گردد به صورت چکی خرید فرمایید.

برای تشکیل پرونده اعتباری در شرکت چه روند اداری را باید طی کرد ؟

می بایست مدارک زیر را آماده کرده و برای بخش حسابداری شرکت ارسال نمایید:

  • روزنامه رسمی شرکت
  • جواز کسب
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل
  • چک ضمانت

چک ضمانت به چه صورتی باید نوشته شود ؟

چک حتماً باید برای خود شخص حقیقی یا حقوقی صادر کننده باشد

چک برای سر رسید ۲۵/۱۲ هر سال صادر و برای سال بعد چک جدید ارائه شود

هنگام نگارش، چک در وجه حامل یا شرکت کاوش داده پردازان و یا آقای حامد اسلامی صادر شود

هیچ مطلبی بابت ضمانت در آن قید نشود

چک حتماً باید با خودکار نوشته شود و از به کاربردن خودنویس و روان نویس خوداری گردد

چک می بایست فاقد هرگونه خط خوردگی باشد، چک خط خورده فاقد اعتبار از جانب شرکت تلقی می شود

مبلغ ضمانت چک به میزان دو برابر مبلغ مانده حساب اعتبار دارد

برای ثبت پروژه چه کاری باید انجام داد ؟

مراجعه به سایت رسمی شرکت، در منوی پروژه ها وارد شده و اطلاعات پروژه شامل کارفرما، محصولات و تعداد محصولات را مشخص کنید.

آیا در شهری که نمایده وجود دارد می توان فعالیتی کرد؟

بله، با توجه به اینکه شرکت کی دی تی همیشه سعی کرده است که پروژه محورحرکت کند شما می توانید که پروژه های خود را به صورت مستقل اجرا نمایید.

تفاوت خرید از نماینده و یا عاملین فروش با خرید مستقیم از شرکت چه می باشد؟

به طور کلی می توان گفت تفاوتی ندارد و بسا ممکن است از لحاظ هزینه ی حمل و نقل هم به نفع شما باشد و دیگر هزینه ی حمل و نقلی نخواهید داشت.

آیا تحویل کالا هم می تواند حضوری باشد؟

بله، شما می توانید کالای خریداری شده را حضوراً از کارخانه شرکت کی دی تی که آدرس آن در صفحه اول سایت قرار دارد دریافت نمایید.

چرا قیمت محصولات اکولاین از سری اسمارت پایین تر است؟

باید این نکته را در نظر گرفت که محصولات اکونومی به نوبه خود بالاترین کیفیت را در کنار محصولات هم رده خود دارند ولی نسبت به سری اسمارت ۷ ویژگی هوشمند را ندارد و فقط از ۲ ویژگی اسمارت برخوردار هستند، دلیل دیگری این است که دوربین های ۲ مگا پیکسل اکولاین استارلایت و WDR ROOL نیستند، و  دلیل دیگری هم وجود دارد که دوربین های اسمارت دارای ۵ سال گارانتی و دوربین های اکونومی دارای ۲ سال گارانتی می باشند.

چرا دوربین‌های اسمارت تیتانیوم بر روی NVRهای برندهای دیگر تصویر نمی‌دهد؟

علت این است که دوربین‌های شما روی کدک h.265 تنظیم شده و NVR شما فقط h.264 را پشتیبانی می‌کند. برای نمایش دوربین روی این نوع NVRها باید ۳ تا استریم دوربین را روی h.264 تنظیم کنید.

برای دسترسی به nvr از چه پورت‌هایی باید استفاده کرد؟

به ترتیب برای موبایل پورت ۵۸۰۱، برای دیتا پورت ۶۰۰۲، برای وب پورت ۸۰ مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا nvr مدل ۶۴۸۲b با وجود ۶۴ کاناله بودن ۳۲ کانال آن بیشتر رکورد نمی کند؟

در دستگاه‌های ۶۴ کانال به علت حجم زیاد پهنای باند رکوردر نمی‌تواند ۶۴ کانال را روی یک هارد رکورد نماید. بدین منظور باید هاردها گروه بندی شوند و ۳۲ دوربین را روی یک گروه و ۳۲ دوربین را روی گروه دیگری تنظیم کرد.

دستگاه nvr چرا با کابل HDMI2 صدا ندارد؟

این نوع دستگاه‌ها فقط از طریق HDMI1 می‌توان صدا دریافت کرد و برای  HDMI2 خروجی صدا طراحی نشده است.

چگونه ماژول مناسب برای سوییچ های تولیدی کی دی تی انتخاب کنیم؟

یکی‌از سوالات متداول در زمینه انتخاب ماژول مناسب برای سوییچ های تولیدی کی دی تی هست. این نکته کافیه که معمولا باید ماژول نسبت به فیبر انتخابی بسته به نوع‌از نظر MULTI یا SINGLE بودن انتخاب شود.

ترجیحاً برای عملکرد دقیق و صحیح هر دوطرف فیبر از یک مدل ماژول استفاده شود. نسبت به متراژ، از ماژول توانمند استفاده کنید.

مثال: برای مسافت ۱ متر تا ۲۰ کیلومتر ماژول ۲۰ کیلومتری‌جواب گو خواهد بود این در حالی‌ست که امکان برقراری ارتباط در متراژ بالاتر از ۲۰ کیلومتر امکان برقراری ارتباط وجود نخواهد داشت.

چرا سوئیچ‌ها PEO دوربین‌های POE را روشن می‌کند ولی تجهیزات وایرلس میکروتک یا نانواستیشن را روشن نمی‌کند؟

علت این موضوع به ولتاژ کاری این نوع از محصولات مربوط می‌شود در تجهیزات دوربین مداربسته POE ولتاژ کاری ۴۸ ولت تا ۵۶ ولت می‌باشد ولی تجهیزات وایرلس (در بعضی مدل‌ها) ۱۲ ولت تا ۲۴ ولت می‌باشد که باید سوئیچ مربوط به این نوع از محصولات استفاده شود. در محصولات کی‌دی‌تی برای این نوع تجهیزات ۲۴ ولتی سوئیچ‌های مخصوص وجود دارد.

فرق بین + و w در پارت نامبرهای سوئیچ‌ها در چیست؟

در پارت نامبر سوئیچ‌های با علامت + نشانه هوشمند بودن سوئیچ می‌باشد که می‌توان مصرف کننده خارجی را تشخیص بدهد که آیا این دستگاه POE است یا خیر.

در مورد سوئیچ‌هایی که در آخر ژارت نامبر آنها حرف w قرار دارد نشانگر  ولتی بودن سوئیچ‌ها است که عموما برای تجهیزات وایرلس استفاده می‌شود.

به چه صورت می توان فهمید محصولات تا چه زمانی گارانتی دارند؟

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت، در قسمت گارانتی، کد گارانتی خود را وارد کرده و از زمان آغاز و اتمام گارانتی خود مطلع  شوید.

آیا هزینه حمل گارانتی بر عهده مشتری می باشد؟

تا یک ماه پس از خرید کالا در صورتی که محصول شما با مشکل مواجه گردد، هزینه رفت و برگشت بر عهده شرکت بوده است و در غیر این صورت بر عهده مشتری می باشد.

آیا دوربینی که در آن آب رفته است شامل گارانتی می شود؟

بله، کی دی تی کالاهایی که بر اثر ضربه و یا آبخوردگی هم باشد گارانتی می کند.

چگونه می توان از وضعیت کالای گارانتی خود مطلع شد ؟

تمام مراحل گارانتی به صورت اتومات برای مشتری گرامی اس ام اس می شود و یا شما می توانید با وارد کردن شماره رسید خود در سایت رسمی شرکت از وضعیت کالای خود مطلع شوید.

مدت زمان تعمیر و تعویض کالای گارانتی به چه صورت می باشد؟

درصورت مراجعه حضوری کمتر از یک ساعت تیم کارانتی به شما پاسخ خواهد داد، و در صورت که کالای شما غیر حضوری به دست ما برسد، نهایتاً تا پایان همان روز تیم گارانتی پاسخگوی شما خواهند بود.

اگر مدت زمان گارانتی محصول خریداری شده از شرکت کی دی تی گذشته باشد، برای تعمیر آیا شامل هزینه می شود؟

این موضوع بستگی به مشکل پیش آمده دارد، در صورتی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، هزینه قطعه دریافت می شود و در صورتی که تیم گارانتی بتوانند مشکل را بدون تعویض قطعات حل کنند و از زمان گارانتی مدت زمان زیادی نگذشته باشد، بدون هزینه انجام می شود.

گارانتی تعویض بی قید و شرط به چه صورت می باشد ؟

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکل کالای خود را به شرکت ارسال نمایید و سپس درخواست یک محصول جدید را از همان مدل نمایید.

گارانتی تعویض غیر حضوری شامل چه افرادی است ؟

همکاران و خریدانی که سابقه خرید از شرکت را دارند می توانند قبل از ارسال کالای معیوب خود، یک محصول جدید را به صورت جایگزین از شرکت دریافت نموده و سپس کالای معیوب خود را ارسال نمایند.

در صورتی که جعبه محصول مخدوش و یا گم شده باشد چه باید کرد؟

شما می توانید کالا را بدون هرگونه جعبه ای ارسال نمایید و تیم گارانتی موظف است از روی سریال دستگاه و یا سابقه خرید شما  اطلاعات آن محصول را به دست آورد.

تا چه مدت بعد می توان کالای معیوب شده را در تعویض غیر حضوری را به شرکت ارسال کرد؟

می بایست کالای معیوب شده جنس گارانتی را تا ۴۸ ساعت نهایتاً تا یک هفته (برای نماینده ها) به شرکت عودت داده شود.

اگر پس از انجام گارانتی دستگاه و پرداخت هزینه، بعد از مدتی برای دستگاه مشکلی ایجاد شود باز هم شامل هزینه خواهد بود؟

خیر، تا شش ماه شرکت کالایی را که گارانتی نداشته و با هزینه تعمیر شده باشد،  بدون هزینه تعمیر می کند.

آیا امکان تعویض سوئیچ قدیمی (بدون گارانتی) با سوئیچ جدید وجود دارد؟

خیر.

چگونه باید هزینه تعمیر محصولات را پرداخت کرد؟

در صورتی که سابقه همکاری با مجموعه را داشته باشیددر حساب شما منظور می گرددو در غیر این صورت می بایست هزینه را به بخش گارانتی پرداخت نمایید تا برای شما ارسال گردد.

نحوه ارسال دستگاهای شامل گارانتی چگونه است؟

کالا ها بنا بر درخواست مشتری ارسال می شوند از طریق تیپاکس، باربری،…

اطلاع رسانی مشکل دستگاه ارسال شده به گارانتی چگونه است؟

کارشناسان فنی ما پاسخگوی مشتریان در زمینه مشکل کالای گارانتی هستند، همچنین شما می توانید از طریق مراجعه به سایت رسمی وضعیت کالای ارسالی را بررسی نمائید.

آیا در صورتی که کالای ارسالی گارانتی نداشته باشد و شامل هزینه باشد، قبل از تعمیر به مشتری اطلاع داده می شود؟

بله، در صورتی که گارانتی کالای ارسالی به اتمام رسیده باشد، قبل از تعمیر کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در صورت موافقت کالای درخواستی تعمیر می شود.