مراحل دریافت و ارسال مجدد کالا برای متقاضی
مراحل دریافت و ارسال مجدد کالا عبارتند از:
- پر کردن و ارسال فرم درخواست توسط متقاضی. (اختیاری)
- همکاران ما اطلاعات کالاهای ارسالی را بررسی نموده و ممکن است برای پرس و جو در مورد جزئیات بیشتر و بررسی آسیب با شما تماس بگیرند.
- ارسال اقلام مورد نظر به آدرسی که تیم ما مشخص کرده است.
- کالای مربوطه پس از دریافت در بخش مربوطه ثبت شده و پیامکی حاوی شماره رسید برای مشتری ارسال می گردد.
- پس از بررسی کالا در بخش مربوطه مجددا پیامکی حاوی رفع نقص، تعمیر و یا تایید انصراف از خرید برای مشتری ارسال می گردد.
- تعیین وضعیت کالا در پایان بررسی توسط پیامک سوم به مشتری ابلاغ می گردد.