سوالات متداول

این موافقتنامه اخیرا در تاریخ 01 ژوئن 2017 اصلاح شد.

۱- شرکت کی دی تی در کدام شهر ها نمایندگی دارد ؟

ار آن جا که این شرکت پروژه محور می باشد ، در تمامی شهر ها همکارانی به صورت قراردادی و یا پیمانی با مجموعه فعالیت دارند .

۲- نحوه درخواست نمایندگی به چه صورت است ؟

در قسمت درخواست نمایندگی به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) رفته و درخواست خود را به همراه مدارک ارسال نمایید . این قسمت توسط مدیر فروش چک شده و با شما تماس گرفته خواهد شد .

۳- سبد محصولی شرکت کی دی تی چیست ؟

این شرکت دوربین ، ان وی آر ، سوئیچ های POE و معمولی ، کابل شبکه ، پچ کورد و برخی از قطعات پسیو را در سبد محصولی خود دارد که این محصولات در همین سایت قابل مشاهده می باشد .

۴- جهت دریافت لیست قیمت محصولات چه باید کرد ؟

باید درخواست خود را روی سربرگ شرکت نوشته و آن را در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید تا لیست قیمت محصولات را در اختیارتان قرار دهند .

۵- نحوه تسویه در هنگام خرید به چه صورت می باشد ؟

همکارانی که اعتبار و اسناد ضمانت در اختیار حسابداری دارند می توانند به صورت روال عادی کار کنند و همچنین همکارانی که معرف داشته باشند می توانند به این روال همکاری انجام دهند و در غیر این صورت روال به صورت نقدی می باشد.لازم به ذکر است این روال متناسب با شرایط اقتصادی ممکن است تغییر پیدا کند .

۶- نحوه ثبت پروژه به چه صورت می باشد ؟

ثبت پروژه فقط و فقط در داخل وب سایت به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) امکان پذیر می باشد و در صورت بروز مشکل در وب سایت از طریق کارشناسان فروش در فرم تهیه شده میتوان پروژه های خود را رجیستر نمایید .

۷- پروژه های معتبری که از این برند استفاده کردند را چگونه می توان شناخت ؟

تمامی پروژه های موفق را می توان از قسمت درباره ما در داخل وب سایت به نشانی WWW.KDT.IR مشاهده کرد .

۸- در صورتی که یک کالا موجود نباشد چه مدت زمان تولید آن محصول طول میکشد ؟

در صورتی که آن محصول سوئیچ و یا NVR باشد ماکزیمم یک ماه تولید میشوند و در صورتی که دوربین مدار بسته باشد ماکزیمم دو ماه تولید میشوند . لازم به ذکر است که اگر این محصول توقف در تولید شده باشد ، مدل های جایگزین آن به شما پیشنهاد میگردد .

۹- آیا محصولات کی دی تی ایران کد دارند ؟

تمامی محصولات کی دی تی ایران کد مخصوص خود را دارند که این ایران کد ها در بالای هر محصول در وب سایت ، کنار هر محصول در لیست قیمت ، قابل دسترسی می باشد ، همچنین ایران کد ها در خود سایت WWW.IRANCODE.IR قابل رویت می باشد .

۱۰- آیا در سامانه دولت می توان معاملات و مناقصات خود را انجام دهیم ؟

شرکت کی دی تی در سامانه دولت حضور فعال داشته و می توانید تمامی نیاز های خود را در سامانه قرار دهید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود .

۱۱- آیا شرکت کی دی تی سامانه ای برای استعلام موجودی دارد ؟

خیر . برای گرفتن موجودی باید با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید .

۱۲- در صورتی که تمایل به خرید از همکار و یا نماینده فعال در شهرستان نداریم آیا میشود از خود شما به طور مستقیم خرید انجام داد ؟

بله ، شما میتوانید به طور مستقیم از شرکت خریدتان را انجام دهید ، به دلیل اینکه قیمتی که نماینده به شما میدهد پایین تر از قیمت مستقیم خود شرکت می باشد .

۱- مدت زمان ارسال گارانتی تا زمان تعمیر به چه مدت است ؟

اگر تحویل حضوری باشد ، ظرف ماکزیمم یک ساعت گارانتی شما تعمیر خواهد شد و اگر به صورت غیر حضوری باشد ماکزیمم ۴۸ ساعت اجناس گارانتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

۲- نحوه استعلام گارانتی اجناس خریداری خریداری شده به چه صورت است ؟

  1. مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و مراجعه به قسمت گارانتی و انبار و انتخاب منوی پیگیری وضعیت گارانتی ( بر روی این متن کلیک کنید )
  2. تماس با بخش گارانتی و اعلام سریال محصول به اپراتور

۳- اگر مدت زمان گارانتی کالایی به اتمام رسیده باشد ، برای تعمیرات مورد قبول شرکت می باشد ؟

تا حدالامکان کالای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و یا تعمیر می شود و یا با مورد مشابه روز با ما به التفاوت هزینه تعویض میگردد .

۴- هزینه تعمیر اجناس خارج از گارانتی به چه صورت می باشد ؟

بستگی به مشکل بوجود آمده در کالای خریداری شده ، هزینه تعمیر متفاوت است . بخش گارانتی ابتدا مشکل را بررسی کرده و اعلام هزینه می نمایند و در صورت موافقت فرستنده تعمیر خواهد شد .

۵- آیا اجناس خریداری شده را برای گارانتی باید به نمایندگی های مختلف تحویل داد و یا می توان آن را به صورت مستقیم به واحد پذیرش تحویل داد ؟

خیر ، کالاهای خریداری شده از کی دی تی به هیچ عنوان منوط به ارسال توسط واحد گارانتی نیست و می توانید مستقیما آن را ارسال نمایید و پیگیری های لازم را از واحد گارانتی اخذ نمایید .

۶- منظور از تعویض غیر حضوری در بخش گارانتی چیست ؟

همکارانی که سابقه ی خرید از مجموعه کی دی تی را دارند می توانند قبل از ارسال اجناس معیوب و گارانتی خود ، کالای نو را از واحد گارانتی دریافت نمایند ، سپس اجناس گارانتی را ارسال نمایند .

۷- چه کسانی قابلیت استفاده از تعویض غیر حضوری را دارند ؟

  1. همکارانی که در پروژه های حساس و یا نظامی کالا نصب کرده اند .
  2. همکارانی که موقعیت نصب و فاصله ی رفت و آمد آن ها زیاد است .

۸- مدت زمان تحویل کالاهای داغی در تعویض غیر حضوری چه مدت است ؟

کالاهای داغی می بایست ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز به بخش گارانتی تحویل داده شود .

۹- هزینه حمل و نقل اجناس گارانتی بر عهده خود شرکت است یا شخص ارسال کننده ؟

هزینه حمل و نقل بابت گارانتی در ماه اول خرید محصول به عهده کی دی تی و پس از آن بر عهده خریدار است .

۱۰- آیا کالاهایی که غیر از گارانتی می باشد ( گارانتی آن به اتمام رسیده است ) در صورتی که با هزینه تعمیر شوند باز هم گارنتی دارند ؟

در صورت تعویض قطعه ، فقط و فقط آن قطعه تعویض شده به مدت ۶ ماه دارای گارانتی است .

۱۱- در صورتی که کالای خریداری شده فاقد فاکتور و یا جعبه باشد آیا شامل گارانتی می باشد ؟

بله ، هر کالای خریداری شده که فقط برند کی دی تی ( KDT ) روی آن حک شده باشد بدون کارتن و متعلقات شامل گارانتی می باشد .

۱۲- در صورتی که لیبل خریداری شده را مخدوش و یا برداشته باشیم آیا شامل گارانتی میشود ؟

چون اطلاعات و سوابق خرید از روی کد گارانتی مشخص می شود ، در صورت نبود این کد ، کالای شما فاقد گارانتی شناخته شده و با هزینه ی جداگانه گارانتی خواهد گردید .

۱۳- روند کلی اجناس فرستاده شده به واحد گارانتی به چه صورت می باشد ؟

ابتدا واحد پذیرش کالا را تحویل گرفته و در CRM ثبت می نماید ، بلافاصله پیامکی از سمت واحد پذیرش مبنی بر دریافت این کالا به شما ارسال خواهد شد . سپس واحد پذیرش با مشتری تماس گرفته و مشکل کالای ارسالی را ثبت و آن را به واحد فنی ارجاع می دهد . واحد فنی مشکل بوجود آمده را بررسی خواهد کرد و در CRM ثبت خواهد کرد . بلا فاصله پیامکی ازسمت واحد فنی برای شما ارسال خواهد شد و وضعیت کالای گارانتی را اعلام خواهد کرد . سپس آن را به واحد انبار جهت ارسال کالا تحویل داده و پیامکی مبنی بر نحوه ارسال کالا دریافت خواهید کرد .

۱۴- منظور از گارانتی طلایی در شرکت کی دی تی چیست ؟

گارانتی طلایی یا همان گارانتی ۵ ساله کی دی تی می باشد که دوربین های تحت شبکه سری smart titanum خود را تحت پوشش قرار می دهد.

۱۵- منظور از گارانتی پلاتینیوم در شرکت کی دی تی چیست ؟

گارانتی پلاتینیوم یا همان گارانتی ۳ ساله ی کی دی تی می باشد که سوئیچ های سری پلاتینیوم خود را تحت پوشش قرار میدهد .

۱۶- منظور از گارانتی پلاتینیوم در شرکت کی دی تی چیست ؟

گارانتی نقره ای یا همان گارانتی ۲ ساله می باشد که NVR ها و دوربین های سری smart ecoline را تحت پوشش خود قرار میدهد .

۱۷- آیا در صورت ضربه ، شکستگی ، آبخوردگی ، کالای خریداری شده شامل گارانتی می شود ؟

کی دی تی این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خریداری شده حتی در صورت آبخوردگی ، ضربه دیدگی ، زنگ زدگی و سایر اتفاقات و صدمات گارانتی میکند و به نوعی گارانتی کی دی تی بیمه شده می باشد .

۱۸- نحوه ی اطلاع از وضعیت گارانتی کالاهای ارسالی به چه صورت است ؟

  1. با وارد کردن شماره رسید ( که از طریق پیامک ارسال شده است ) در وب سایت رسمی شرکت ( بر روی این متن کلیک کنید )
  2. تماس با واحد گارانتی و پیگیری کالای ارسالی

۱۹- در چه ساعاتی از روز می توان برای گارانتی حضوری مراجعه کرد ؟

از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر

در صورت بروز مشکل در مجموعه ی امنیتی-نظارتی شما (دوربین مداربسته) لطفا به دقت موارد زیر را بررسی نمایید :

۱) اتصالات فیزیکی از قبیل سوکتها ، کابلها ، برق رسانی به تجهیزات ، رابط صحیح بین تجهیزات به لحاظ پهنای باند(۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Mbps) را بازدید نمایید.پورتهای شبکه در  رکوردرهای “کی دی تی” از پهنای باند ۱۰۰۰ Mbps پشتیبانی میکند ، بدیهیست پورت NVR در صورت اتصال به پورت ۱۰۰۰Mbps در سوییچ ، بالاترین پهنای باند را در اختیار شما قرار میدهد .

۲)اگر در طراحی شبکه از چندین سوییچ استفاده میکنید ، در نظر داشته باشید توپولوژی استار مناسبترین روش برای اتصال سوییچ ها به یکدیگرند .

۳)تمام تجهیزات متصل به شبکه را از نظر متفاوت بودن ip (در عین یکسان بودن IPRange ) بررسی نمایید تا از عدم “IP conflict” مطمئن شوید .

۴) در هنگام تنظیم کردن دوربینها روی دستگاه NVR از وارد کردن شناسه و رمز به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید .

۵)دوربین نیز مانند دیگر تجهیزات باید با توجه به شرایط و محدودیتهای پروژه تنظیم شود و تنظیمات پیش فرض لزوما همیشه بهترین تنظیم به شمار نمیروند .

۶)در شبکه های سازمانی و شبکه های حفاظت شده ، ممکن است پورت هایی که تجهیزات مدار بسته به وسیله ی انها با هم ارتباط برقرار میکنند بسته باشد ، پس از بررسی در صورت بسته بودن پورتها ، از ادمین شبکه بخواهید پورتهای مربوطه را برای شما باز نماید .

۷)در صورت اتصال دوربین یا nvr خود به کامپیوتر از خاموش بودن فایر وال و آنتی ویروس مطمئن شوید

۱- در دستگاه NVR گزینه ی جستجو را میزنم اما دستگاه دوربینی را پیدا نمیکند ؟

ابتدا از اتصال فیزیکی صحیح بین تجهیزات شبکه اطمینان حاصل فرماییدا.گر برند دوربین و دستگاه NVR یکسان نباشد ، باید از پروتکل Onvif برای اضافه کردن دوربین استفاده شود . در چنین شرایطی باید از قبل ، ip دوربین و NVR در یک رنج تنظیم شده باشد.

۲- از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده میشود) ؟

با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آنرا از لیست موجود انتخاب کرده و آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید . اگر صفحه ی ورود نمایش داده میشود اما با وارد کردن نام کاربری و پسوورد با پیام خطا مواجه میشوید ، باید روی دکمه ی دانلود کلیک کرده و فایل دانلود شده را نصب نمایید (هنگام نصب internet explorer خود را ببندید) مجددا بروزر خود را باز نموده و از پایین صفحه گزینه ی “allow” را بزنید.

۳- از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده نــــمیشود) ؟

با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید و اگر صفحه ی ورود نمایش داده نمیشود ، ابتدا در CMD آیپی دستگاه را Ping کنید ، اگر پاسخی دریافت نکردید از کنترل پنل وارد تنظیمات کارت شبکه خود شوید و در قسمت TCP/IPV4 آیپی را در رنج دستگاه تنظیم نمایید.

۴- تشخیص حرکت را فعال کردم اما ضبط انجام نمیشود ؟

از منوی اصلی وارد قسمت آلارم شده و از یالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید . فعال کردن را انتخاب نمایید. وارد گزینه ی عکس العمل شده و گزینه ی ضبط کانالها را فعال کنید.دقت نمایید که در هر مرحله جهت اعمال تغییرات گزینه ی ذخیره را بزنید.از منوی اصلی وارد دوربین شده سپس به منوی تنظیمات ظبط رفته و از بالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه ویرایش وارد جدول زمان بندی شوید ، زمان ضبط (روز و ساعات مورد نظر) برای “تشخیص حرکت” را به دقت انتخاب کرده و گزینه ی حرکت را فعال کنید.گزینه ی ذخیره را در هر دو پنجره بزنید.

۵- انتقال تصویر روی گوشی همراهم انجام نمیشود ؟

از منو ی اصلی وارد شبکه و قسمت انتقال تصویر شوید ، انتقال تصویر را فعال کرده و ذخیره نمایید ، پس از چند دقیقه باید در مقابل وضعیت فعلی ، کلمه ی “متصل” نمایش داده شود . اگرNVR شما دارای دو پورت شبکه میباشد دقت کنید در تنظیمات شبکه باید در قسمتDefault route پورتی را انتخاب کنید که روی آن ، شبکه دارای اینترنت میباشد.

۶- دوبین “کی دی تی” را روی یک “ان وی آر” از برند دیگر نصب کردم ، دوربین اضافه شده اما تصویر سیاه است ؟

با توجه به اینکه دستگاه شما از فرمت فشرده سازی H265 پشتیبانی نمیکند باید با استفاده از اینترنت اکسپورر وارد تنظیمات دوربین شوید ، در قسمت تنظیمات ویدیو ، فشرده سازی دوربین را از H265 به H264 در هر دو جریان اصلی و فرعی تغییر داده و ذخیره نمایید ؟

۷- دوربین را روی NVR اضافه کردم اما روبروی آی پی دوربین کلمه ی “غیر مجاز” یاIdentifying error نمایش داده میشود ؟

این پیام زمانی نمایش داده میشود که نام کاربری و گذرواژه به درستی وارد نشده باشد . در قسمت تنظیمان کانال ، در مقابل دوربین روی گزینه ی ویرایش کلیک کرده و نام کاربری و گذرواژه را دوباره و با دقت وارد نموده و سپس تایید نمایید .

۱- وب سایت بر روی سیستم من باز نمیشود ؟

از اتصال سیستم خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

۲- وب سایت بر روی سیستم من باز می شود ولی خیلی به هم ریخته است ؟

  1. مرور گر های سیستم خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید و سپس وب سایت را باز کنید .
  2. اگر از وی پی ان استفاده میکنید ، آن را خاموش کرده و مجددا وب سایت را باز کنید .
  3. از اتصال و همچنین سرعت اینترنت خود ( کمتر از ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه نباشد ) اطمینان حاصل فرمایید .

۳- نرم افزار های محصولات قدیمی برای دانلود روی وب سایت نیست ؟ چرا ؟

به دلیل تنوع محصولات و استفاده راحت تر کاربر از وب سایت ، نرم افزارهای محصولاتی که تولیدشان متوقف شده است را از روی وب سایت برداشته ایم . در صورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید .

۴- قسمت دانلود ها کجای وب سایت است ؟

در بالای وب سایت و در منو ها قسمت دانلود ها موجود است و با کلیک در آن قسمت میتوانید به بخشهای مورد نظر متصل شوید .

۱- نحوه اطلاع از شماره بار نامه های ارسالی به چه صورت می باشد ؟

  1. شماره بارنامه ارسالی از طریق سامانه پیامکی
  2. از طریق تماس با بخش انبار

۲- نحوه اطلاع رسانی از ارسال کالا یا عدم ارسال کالا به چه صورت می باشد ؟

  1. مراجعه به وب سایت رسمی شرکت کی دی تی به آدرس www.kdt.ir
  2. تماس با واحد فروش و پیگیری از واحد فروش

۳- نحوه اطلاع از شماره سریال محصولات به چه صورت می باشد ؟

ابتدا شماره فاکتور مورد نظر را پیدا کرده و سپس به واحد انبار شماره فاکتور را داده تا شماره سریال های کالاهای ارسالی را برای شما ارسال نمایند .

۴- نحوه ارسال کالا آیا به انتخاب شرکت است یا مشتری ؟

شرکت هیچ مسئولیتی در قبال دیر رسیدن ، هزینه حمل و نقل و همچنین نحوه ارسال بار ندارد .

۵- مدت زمان ارسال کالاهای شهری از زمان ارسال فاکتو به انبار چه مدت است ؟

در صورتی که حجم بار کم باشد ماکزیمم ۳۰ دقیقه و در صورتی که حجم بار زیاد باشد به نسبت زیادتر می شود .

۶- چاپار در کدام شهر ها نمایندگی دارد ؟

سایت چاپار چک شود

۷- در صورتی که بخواهیم شماره موبایل تحویل گیرنده بار را در سیستم ثبت کنیم ، به چه صورت است ؟

باید با بخش انبار تماس گرفته شود و شماره موبایل درخواستی را در سامانه تغییر دهند .