سوالات متداول

سوالات متداول بخش فروش

از آن جا که این شرکت پروژه محور می باشد ، در تمامی شهر ها همکارانی به صورت قراردادی و یا پیمانی با مجموعه فعالیت دارند .

در قسمت درخواست نمایندگی به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) رفته و درخواست خود را به همراه مدارک ارسال نمایید . این قسمت توسط مدیر فروش چک شده و با شما تماس گرفته خواهد شد .

این شرکت دوربین ، ان وی آر ، سوئیچ های POE و معمولی ، کابل شبکه ، پچ کورد و برخی از قطعات پسیو را در سبد محصولی خود دارد که این محصولات در همین سایت قابل مشاهده می باشد .

باید درخواست خود را روی سربرگ شرکت نوشته و آن را در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید تا لیست قیمت محصولات را در اختیارتان قرار دهند .

همکارانی که اعتبار و اسناد ضمانت در اختیار حسابداری دارند می توانند به صورت روال عادی کار کنند و همچنین همکارانی که معرف داشته باشند می توانند به این روال همکاری انجام دهند و در غیر این صورت روال به صورت نقدی می باشد.لازم به ذکر است این روال متناسب با شرایط اقتصادی ممکن است تغییر پیدا کند .

ثبت پروژه فقط و فقط در داخل وب سایت به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) امکان پذیر می باشد و در صورت بروز مشکل در وب سایت از طریق کارشناسان فروش در فرم تهیه شده میتوان پروژه های خود را رجیستر نمایید .

تمامی پروژه های موفق را می توان از قسمت درباره ما در داخل وب سایت به نشانی WWW.KDT.IR مشاهده کرد .

در صورتی که آن محصول سوئیچ و یا NVR باشد ماکزیمم یک ماه تولید میشوند و در صورتی که دوربین مدار بسته باشد ماکزیمم دو ماه تولید میشوند . لازم به ذکر است که اگر این محصول توقف در تولید شده باشد ، مدل های جایگزین آن به شما پیشنهاد میگردد .

تمامی محصولات کی دی تی ایران کد مخصوص خود را دارند که این ایران کد ها در بالای هر محصول در وب سایت ، کنار هر محصول در لیست قیمت ، قابل دسترسی می باشد ، همچنین ایران کد ها در خود سایت WWW.IRANCODE.IR قابل رویت می باشد .

شرکت کی دی تی در سامانه دولت حضور فعال داشته و می توانید تمامی نیاز های خود را در سامانه قرار دهید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود .

خیر . برای گرفتن موجودی باید با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید .

بله، شما میتوانید به طور مستقیم از شرکت خریدتان را انجام دهید ، به دلیل اینکه قیمتی که نماینده به شما میدهد پایین تر از قیمت مستقیم خود شرکت می باشد.

سوالات متداول بخش گارانتی

اگر تحویل حضوری باشد ، ظرف ماکزیمم یک ساعت گارانتی شما تعمیر خواهد شد و اگر به صورت غیر حضوری باشد ماکزیمم ۴۸ ساعت اجناس گارانتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

  1. مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و مراجعه به قسمت گارانتی و انبار و انتخاب منوی پیگیری وضعیت گارانتی ( بر روی این متن کلیک کنید )
  2. تماس با بخش گارانتی و اعلام سریال محصول به اپراتور

تا حدالامکان کالای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و یا تعمیر می شود و یا با مورد مشابه روز با ما به التفاوت هزینه تعویض میگردد .

بستگی به مشکل بوجود آمده در کالای خریداری شده ، هزینه تعمیر متفاوت است . بخش گارانتی ابتدا مشکل را بررسی کرده و اعلام هزینه می نمایند و در صورت موافقت فرستنده تعمیر خواهد شد .

خیر ، کالاهای خریداری شده از کی دی تی به هیچ عنوان منوط به ارسال توسط واحد گارانتی نیست و می توانید مستقیما آن را ارسال نمایید و پیگیری های لازم را از واحد گارانتی اخذ نمایید .

همکارانی که سابقه ی خرید از مجموعه کی دی تی را دارند می توانند قبل از ارسال اجناس معیوب و گارانتی خود ، کالای نو را از واحد گارانتی دریافت نمایند ، سپس اجناس گارانتی را ارسال نمایند .

  1. همکارانی که در پروژه های حساس و یا نظامی کالا نصب کرده اند .
  2. همکارانی که موقعیت نصب و فاصله ی رفت و آمد آن ها زیاد است .

کالاهای داغی می بایست ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز به بخش گارانتی تحویل داده شود .

هزینه حمل و نقل بابت گارانتی در ماه اول خرید محصول به عهده کی دی تی و پس از آن بر عهده خریدار است .

بله ، هر کالای خریداری شده که فقط برند کی دی تی ( KDT ) روی آن حک شده باشد بدون کارتن و متعلقات شامل گارانتی می باشد .

چون اطلاعات و سوابق خرید از روی کد گارانتی مشخص می شود ، در صورت نبود این کد ، کالای شما فاقد گارانتی شناخته شده و با هزینه ی جداگانه گارانتی خواهد گردید .

ابتدا واحد پذیرش کالا را تحویل گرفته و در CRM ثبت می نماید ، بلافاصله پیامکی از سمت واحد پذیرش مبنی بر دریافت این کالا به شما ارسال خواهد شد . سپس واحد پذیرش با مشتری تماس گرفته و مشکل کالای ارسالی را ثبت و آن را به واحد فنی ارجاع می دهد . واحد فنی مشکل بوجود آمده را بررسی خواهد کرد و در CRM ثبت خواهد کرد . بلا فاصله پیامکی ازسمت واحد فنی برای شما ارسال خواهد شد و وضعیت کالای گارانتی را اعلام خواهد کرد . سپس آن را به واحد انبار جهت ارسال کالا تحویل داده و پیامکی مبنی بر نحوه ارسال کالا دریافت خواهید کرد .

گارانتی طلایی یا همان گارانتی ۵ ساله کی دی تی می باشد که دوربین های تحت شبکه سری smart titanum خود را تحت پوشش قرار می دهد.

گارانتی پلاتینیوم یا همان گارانتی ۳ ساله ی کی دی تی می باشد که سوئیچ های سری پلاتینیوم خود را تحت پوشش قرار میدهد .

گارانتی نقره ای یا همان گارانتی ۲ ساله می باشد که NVR ها و دوربین های سری smart ecoline را تحت پوشش خود قرار میدهد .

کی دی تی این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خریداری شده حتی در صورت آبخوردگی ، ضربه دیدگی ، زنگ زدگی و سایر اتفاقات و صدمات گارانتی میکند و به نوعی گارانتی کی دی تی بیمه شده می باشد .

  1. با وارد کردن شماره رسید ( که از طریق پیامک ارسال شده است ) در وب سایت رسمی شرکت ( بر روی این متن کلیک کنید )
  2. تماس با واحد گارانتی و پیگیری کالای ارسالی

سوالات متداول بخش فنی

 

۱) اتصالات فیزیکی از قبیل سوکتها ، کابلها ، برق رسانی به تجهیزات ، رابط صحیح بین تجهیزات به لحاظ پهنای باند(۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Mbps) را بازدید نمایید.پورتهای شبکه در رکوردرهای “کی دی تی” از پهنای باند ۱۰۰۰ Mbps پشتیبانی میکند ، بدیهیست پورت NVR در صورت اتصال به پورت ۱۰۰۰Mbps در سوییچ ، بالاترین پهنای باند را در اختیار شما قرار میدهد .

۲)اگر در طراحی شبکه از چندین سوییچ استفاده میکنید ، در نظر داشته باشید توپولوژی استار مناسبترین روش برای اتصال سوییچ ها به یکدیگرند .

۳)تمام تجهیزات متصل به شبکه را از نظر متفاوت بودن ip (در عین یکسان بودن IPRange ) بررسی نمایید تا از عدم “IP conflict” مطمئن شوید .

۴) در هنگام تنظیم کردن دوربینها روی دستگاه NVR از وارد کردن شناسه و رمز به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید .

۵)دوربین نیز مانند دیگر تجهیزات باید با توجه به شرایط و محدودیتهای پروژه تنظیم شود و تنظیمات پیش فرض لزوما همیشه بهترین تنظیم به شمار نمیروند .

۶)در شبکه های سازمانی و شبکه های حفاظت شده ، ممکن است پورت هایی که تجهیزات مدار بسته به وسیله ی انها با هم ارتباط برقرار میکنند بسته باشد ، پس از بررسی در صورت بسته بودن پورتها ، از ادمین شبکه بخواهید پورتهای مربوطه را برای شما باز نماید .

۷)در صورت اتصال دوربین یا nvr خود به کامپیوتر از خاموش بودن فایر وال و آنتی ویروس مطمئن شوید .

ابتدا از اتصال فیزیکی صحیح بین تجهیزات شبکه اطمینان حاصل فرماییدا.گر برند دوربین و دستگاه NVR یکسان نباشد ، باید از پروتکل Onvif برای اضافه کردن دوربین استفاده شود . در چنین شرایطی باید از قبل ، ip دوربین و NVR در یک رنج تنظیم شده باشد.

با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آنرا از لیست موجود انتخاب کرده و آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید . اگر صفحه ی ورود نمایش داده میشود اما با وارد کردن نام کاربری و پسوورد با پیام خطا مواجه میشوید ، باید روی دکمه ی دانلود کلیک کرده و فایل دانلود شده را نصب نمایید (هنگام نصب internet explorer خود را ببندید) مجددا بروزر خود را باز نموده و از پایین صفحه گزینه ی “allow” را بزنید.

با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید و اگر صفحه ی ورود نمایش داده نمیشود ، ابتدا در CMD آیپی دستگاه را Ping کنید ، اگر پاسخی دریافت نکردید از کنترل پنل وارد تنظیمات کارت شبکه خود شوید و در قسمت TCP/IPV4 آیپی را در رنج دستگاه تنظیم نمایید.

از منوی اصلی وارد قسمت آلارم شده و از یالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید . فعال کردن را انتخاب نمایید. وارد گزینه ی عکس العمل شده و گزینه ی ضبط کانالها را فعال کنید.دقت نمایید که در هر مرحله جهت اعمال تغییرات گزینه ی ذخیره را بزنید.از منوی اصلی وارد دوربین شده سپس به منوی تنظیمات ظبط رفته و از بالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه ویرایش وارد جدول زمان بندی شوید ، زمان ضبط (روز و ساعات مورد نظر) برای “تشخیص حرکت” را به دقت انتخاب کرده و گزینه ی حرکت را فعال کنید.گزینه ی ذخیره را در هر دو پنجره بزنید.

از منو ی اصلی وارد شبکه و قسمت انتقال تصویر شوید ، انتقال تصویر را فعال کرده و ذخیره نمایید ، پس از چند دقیقه باید در مقابل وضعیت فعلی ، کلمه ی “متصل” نمایش داده شود . اگرNVR شما دارای دو پورت شبکه میباشد دقت کنید در تنظیمات شبکه باید در قسمتDefault route پورتی را انتخاب کنید که روی آن ، شبکه دارای اینترنت میباشد.

با توجه به اینکه دستگاه شما از فرمت فشرده سازی H265 پشتیبانی نمیکند باید با استفاده از اینترنت اکسپورر وارد تنظیمات دوربین شوید ، در قسمت تنظیمات ویدیو ، فشرده سازی دوربین را از H265 به H264 در هر دو جریان اصلی و فرعی تغییر داده و ذخیره نمایید.

این پیام زمانی نمایش داده میشود که نام کاربری و گذرواژه به درستی وارد نشده باشد . در قسمت تنظیمان کانال ، در مقابل دوربین روی گزینه ی ویرایش کلیک کرده و نام کاربری و گذرواژه را دوباره و با دقت وارد نموده و سپس تایید نمایید .

برای اجرای فایل پشتیبان با فرمت (Avi و Dav) از نرم افزار  Backup player   KDT استفاده نمایید . این نرم افزار در قسمت دانلود وب سایت www.KDT.ir  قابل دریافت میباشد .

این مشکل زمانی اتفاق می افتد که پهنای باند شبکه پاسخگوی نیاز دوربینها برای انتقال تصاویر نیست و علت آن اغلب یا تنظیمات نادرست نرم افزاری (مانند بالا بردن غیر استاندارد Bit Rate دوربین و عدم تناسب آن با فریم و رزولیشن) یا طراحی نادرست شبکه و اتصالات آن (مانند اتصال پورت شبکه ی NVR به پورت Mbps)100( سوویچ که باعث کاهش ۱۰ برابری پهنای باند NVRنسبت به اتصال ۱۰۰۰ Mbps میشود)

سوالات متداول بخش وب سایت

از اتصال سیستم خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

  1. مرور گر های سیستم خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید و سپس وب سایت را باز کنید .
  2. اگر از وی پی ان استفاده میکنید ، آن را خاموش کرده و مجددا وب سایت را باز کنید .
  3. از اتصال و همچنین سرعت اینترنت خود ( کمتر از ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه نباشد ) اطمینان حاصل فرمایید .

به دلیل تنوع محصولات و استفاده راحت تر کاربر از وب سایت ، نرم افزارهای محصولاتی که تولیدشان متوقف شده است را از روی وب سایت برداشته ایم . در صورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید .

در بالای وب سایت و در منو ها قسمت دانلود ها موجود است و با کلیک در آن قسمت میتوانید به بخشهای مورد نظر متصل شوید .

برای دریافت کاتالوگ کلی محصولات به صورت فایل PDF ، درخواست خود را به ایمیل SOCIAL@KDT.IR با موضوع کاتالوگ ارسال فرمایید . کاتالوگ مذبور در کوتاهترین زمان برای شما ارسال خواهد شد .