سوالات متداول

سوالات متداول بخش فروش
  1. شرکت کی دی تی در کدام شهر ها نمایندگی دارد ؟

    از آن جا که این شرکت پروژه محور می باشد ، در تمامی شهر ها همکارانی به صورت قراردادی و یا پیمانی با مجموعه فعالیت دارند .

  2. نحوه درخواست نمایندگی به چه صورت است ؟

    در قسمت درخواست نمایندگی به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) رفته و درخواست خود را به همراه مدارک ارسال نمایید . این قسمت توسط مدیر فروش چک شده و با شما تماس گرفته خواهد شد .

  3. سبد محصولی شرکت کی دی تی چیست ؟

    این شرکت دوربین ، ان وی آر ، سوئیچ های POE و معمولی ، کابل شبکه ، پچ کورد و برخی از قطعات پسیو را در سبد محصولی خود دارد که این محصولات در همین سایت قابل مشاهده می باشد .

  4. جهت دریافت لیست قیمت محصولات چه باید کرد ؟

    باید درخواست خود را روی سربرگ شرکت نوشته و آن را در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید تا لیست قیمت محصولات را در اختیارتان قرار دهند .

  5. نحوه تسویه در هنگام خرید به چه صورت می باشد ؟

    همکارانی که اعتبار و اسناد ضمانت در اختیار حسابداری دارند می توانند به صورت روال عادی کار کنند و همچنین همکارانی که معرف داشته باشند می توانند به این روال همکاری انجام دهند و در غیر این صورت روال به صورت نقدی می باشد.لازم به ذکر است این روال متناسب با شرایط اقتصادی ممکن است تغییر پیدا کند .

  6. نحوه ثبت پروژه به چه صورت می باشد ؟

    ثبت پروژه فقط و فقط در داخل وب سایت به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) امکان پذیر می باشد و در صورت بروز مشکل در وب سایت از طریق کارشناسان فروش در فرم تهیه شده میتوان پروژه های خود را رجیستر نمایید .

  7. پروژه های معتبری که از این برند استفاده کردند را چگونه می توان شناخت ؟

    تمامی پروژه های موفق را می توان از قسمت درباره ما در داخل وب سایت به نشانی WWW.KDT.IR مشاهده کرد .

  8. در صورتی که یک کالا موجود نباشد چه مدت زمان تولید آن محصول طول میکشد ؟

    در صورتی که آن محصول سوئیچ و یا NVR باشد ماکزیمم یک ماه تولید میشوند و در صورتی که دوربین مدار بسته باشد ماکزیمم دو ماه تولید میشوند . لازم به ذکر است که اگر این محصول توقف در تولید شده باشد ، مدل های جایگزین آن به شما پیشنهاد میگردد .

  9. آیا محصولات کی دی تی ایران کد دارند ؟

    تمامی محصولات کی دی تی ایران کد مخصوص خود را دارند که این ایران کد ها در بالای هر محصول در وب سایت ، کنار هر محصول در لیست قیمت ، قابل دسترسی می باشد ، همچنین ایران کد ها در خود سایت WWW.IRANCODE.IR قابل رویت می باشد .

  10. آیا در سامانه دولت می توان معاملات و مناقصات خود را انجام دهیم ؟

    شرکت کی دی تی در سامانه دولت حضور فعال داشته و می توانید تمامی نیاز های خود را در سامانه قرار دهید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود .

  11. آیا شرکت کی دی تی سامانه ای برای استعلام موجودی دارد ؟

    خیر . برای گرفتن موجودی باید با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید .

  12. در صورتی که تمایل به خرید از همکار و یا نماینده فعال در شهرستان نداریم آیا میشود از خود شما به طور مستقیم خرید انجام داد ؟

    بله ، شما میتوانید به طور مستقیم از شرکت خریدتان را انجام دهید ، به دلیل اینکه قیمتی که نماینده به شما میدهد پایین تر از قیمت مستقیم خود شرکت می باشد .

سوالات متداول بخش گارانتی
  1. مدت زمان ارسال گارانتی تا زمان تعمیر به چه مدت است ؟

    اگر تحویل حضوری باشد ، ظرف ماکزیمم یک ساعت گارانتی شما تعمیر خواهد شد و اگر به صورت غیر حضوری باشد ماکزیمم ۴۸ ساعت اجناس گارانتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .

  2. نحوه استعلام گارانتی اجناس خریداری خریداری شده به چه صورت است ؟

    1. مراجعه به وب سایت رسمی شرکت و مراجعه به قسمت گارانتی و انبار و انتخاب منوی پیگیری وضعیت گارانتی ( بر روی این متن کلیک کنید )
    2. تماس با بخش گارانتی و اعلام سریال محصول به اپراتور

  3. اگر مدت زمان گارانتی کالایی به اتمام رسیده باشد ، برای تعمیرات مورد قبول شرکت می باشد ؟

    تا حدالامکان کالای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و یا تعمیر می شود و یا با مورد مشابه روز با ما به التفاوت هزینه تعویض میگردد .

  4. هزینه تعمیر اجناس خارج از گارانتی به چه صورت می باشد ؟

    بستگی به مشکل بوجود آمده در کالای خریداری شده ، هزینه تعمیر متفاوت است . بخش گارانتی ابتدا مشکل را بررسی کرده و اعلام هزینه می نمایند و در صورت موافقت فرستنده تعمیر خواهد شد .

  5. آیا اجناس خریداری شده را برای گارانتی باید به نمایندگی های مختلف تحویل داد و یا می توان آن را به صورت مستقیم به واحد پذیرش تحویل داد ؟

    خیر ، کالاهای خریداری شده از کی دی تی به هیچ عنوان منوط به ارسال توسط واحد گارانتی نیست و می توانید مستقیما آن را ارسال نمایید و پیگیری های لازم را از واحد گارانتی اخذ نمایید .

  6. منظور از تعویض غیر حضوری در بخش گارانتی چیست ؟

    همکارانی که سابقه ی خرید از مجموعه کی دی تی را دارند می توانند قبل از ارسال اجناس معیوب و گارانتی خود ، کالای نو را از واحد گارانتی دریافت نمایند ، سپس اجناس گارانتی را ارسال نمایند .

  7. چه کسانی قابلیت استفاده از تعویض غیر حضوری را دارند ؟

    1. همکارانی که در پروژه های حساس و یا نظامی کالا نصب کرده اند .
    2. همکارانی که موقعیت نصب و فاصله ی رفت و آمد آن ها زیاد است .

  8. مدت زمان تحویل کالاهای داغی در تعویض غیر حضوری چه مدت است ؟

    کالاهای داغی می بایست ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز به بخش گارانتی تحویل داده شود .

  9. هزینه حمل و نقل اجناس گارانتی بر عهده خود شرکت است یا شخص ارسال کننده ؟

    هزینه حمل و نقل بابت گارانتی در ماه اول خرید محصول به عهده کی دی تی و پس از آن بر عهده خریدار است .

  10. آیا کالاهایی که غیر از گارانتی می باشد ( گارانتی آن به اتمام رسیده است ) در صورتی که با هزینه تعمیر شوند باز هم گارنتی دارند ؟

    در صورت تعویض قطعه ، فقط و فقط آن قطعه تعویض شده به مدت ۶ ماه دارای گارانتی است .

  11. در صورتی که کالای خریداری شده فاقد فاکتور و یا جعبه باشد آیا شامل گارانتی می باشد ؟

    بله ، هر کالای خریداری شده که فقط برند کی دی تی ( KDT ) روی آن حک شده باشد بدون کارتن و متعلقات شامل گارانتی می باشد .

  12. در صورتی که لیبل خریداری شده را مخدوش و یا برداشته باشیم آیا شامل گارانتی میشود ؟

    چون اطلاعات و سوابق خرید از روی کد گارانتی مشخص می شود ، در صورت نبود این کد ، کالای شما فاقد گارانتی شناخته شده و با هزینه ی جداگانه گارانتی خواهد گردید .

  13. روند کلی اجناس فرستاده شده به واحد گارانتی به چه صورت می باشد ؟

    ابتدا واحد پذیرش کالا را تحویل گرفته و در CRM ثبت می نماید ، بلافاصله پیامکی از سمت واحد پذیرش مبنی بر دریافت این کالا به شما ارسال خواهد شد . سپس واحد پذیرش با مشتری تماس گرفته و مشکل کالای ارسالی را ثبت و آن را به واحد فنی ارجاع می دهد . واحد فنی مشکل بوجود آمده را بررسی خواهد کرد و در CRM ثبت خواهد کرد . بلا فاصله پیامکی ازسمت واحد فنی برای شما ارسال خواهد شد و وضعیت کالای گارانتی را اعلام خواهد کرد . سپس آن را به واحد انبار جهت ارسال کالا تحویل داده و پیامکی مبنی بر نحوه ارسال کالا دریافت خواهید کرد .

  14. منظور از گارانتی طلایی در شرکت کی دی تی چیست ؟

    گارانتی طلایی یا همان گارانتی ۵ ساله کی دی تی می باشد که دوربین های تحت شبکه سری smart titanum خود را تحت پوشش قرار می دهد.

  15. منظور از گارانتی پلاتینیوم در شرکت کی دی تی چیست ؟

    گارانتی پلاتینیوم یا همان گارانتی ۳ ساله ی کی دی تی می باشد که سوئیچ های سری پلاتینیوم خود را تحت پوشش قرار میدهد .

  16. منظور از گارانتی نقره ای در شرکت کی دی تی چیست ؟

    گارانتی نقره ای یا همان گارانتی ۲ ساله می باشد که NVR ها و دوربین های سری smart ecoline را تحت پوشش خود قرار میدهد .

  17. آیا در صورت ضربه ، شکستگی ، آبخوردگی ، کالای خریداری شده شامل گارانتی می شود ؟

    کی دی تی این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خریداری شده حتی در صورت آبخوردگی ، ضربه دیدگی ، زنگ زدگی و سایر اتفاقات و صدمات گارانتی میکند و به نوعی گارانتی کی دی تی بیمه شده می باشد .

  18. نحوه ی اطلاع از وضعیت گارانتی کالاهای ارسالی به چه صورت است ؟

    1. با وارد کردن شماره رسید ( که از طریق پیامک ارسال شده است ) در وب سایت رسمی شرکت ( بر روی این متن کلیک کنید )
    2. تماس با واحد گارانتی و پیگیری کالای ارسالی

  19. در چه ساعاتی از روز می توان برای گارانتی حضوری مراجعه کرد ؟

    از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر

سوالات متداول بخش فنی
  1. در صورت بروز مشکل در مجموعه ی امنیتی-نظارتی شما (دوربین مداربسته) لطفا به دقت موارد زیر را بررسی نمایید :

    ۱) اتصالات فیزیکی از قبیل سوکتها ، کابلها ، برق رسانی به تجهیزات ، رابط صحیح بین تجهیزات به لحاظ پهنای باند(۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Mbps) را بازدید نمایید.پورتهای شبکه در رکوردرهای “کی دی تی” از پهنای باند ۱۰۰۰ Mbps پشتیبانی میکند ، بدیهیست پورت NVR در صورت اتصال به پورت ۱۰۰۰Mbps در سوییچ ، بالاترین پهنای باند را در اختیار شما قرار میدهد .

    ۲)اگر در طراحی شبکه از چندین سوییچ استفاده میکنید ، در نظر داشته باشید توپولوژی استار مناسبترین روش برای اتصال سوییچ ها به یکدیگرند .

    ۳)تمام تجهیزات متصل به شبکه را از نظر متفاوت بودن ip (در عین یکسان بودن IPRange ) بررسی نمایید تا از عدم “IP conflict” مطمئن شوید .

    ۴) در هنگام تنظیم کردن دوربینها روی دستگاه NVR از وارد کردن شناسه و رمز به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید .

    ۵)دوربین نیز مانند دیگر تجهیزات باید با توجه به شرایط و محدودیتهای پروژه تنظیم شود و تنظیمات پیش فرض لزوما همیشه بهترین تنظیم به شمار نمیروند .

    ۶)در شبکه های سازمانی و شبکه های حفاظت شده ، ممکن است پورت هایی که تجهیزات مدار بسته به وسیله ی انها با هم ارتباط برقرار میکنند بسته باشد ، پس از بررسی در صورت بسته بودن پورتها ، از ادمین شبکه بخواهید پورتهای مربوطه را برای شما باز نماید .

    ۷)در صورت اتصال دوربین یا nvr خود به کامپیوتر از خاموش بودن فایر وال و آنتی ویروس مطمئن شوید .

  2. در دستگاه NVR گزینه ی جستجو را میزنم اما دستگاه دوربینی را پیدا نمیکند ؟

    ابتدا از اتصال فیزیکی صحیح بین تجهیزات شبکه اطمینان حاصل فرماییدا.گر برند دوربین و دستگاه NVR یکسان نباشد ، باید از پروتکل Onvif برای اضافه کردن دوربین استفاده شود . در چنین شرایطی باید از قبل ، ip دوربین و NVR در یک رنج تنظیم شده باشد.

  3. از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده میشود) ؟

    با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آنرا از لیست موجود انتخاب کرده و آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید . اگر صفحه ی ورود نمایش داده میشود اما با وارد کردن نام کاربری و پسوورد با پیام خطا مواجه میشوید ، باید روی دکمه ی دانلود کلیک کرده و فایل دانلود شده را نصب نمایید (هنگام نصب internet explorer خود را ببندید) مجددا بروزر خود را باز نموده و از پایین صفحه گزینه ی “allow” را بزنید.

  4. از طریق کامپیوتر نمیتوانم وارد تنظیمات NVR یا دوربین خود شوم (صفحه ی ورود در اینترنت اکسپلورر نمایش داده نــــمیشود) ؟

    با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید و اگر صفحه ی ورود نمایش داده نمیشود ، ابتدا در CMD آیپی دستگاه را Ping کنید ، اگر پاسخی دریافت نکردید از کنترل پنل وارد تنظیمات کارت شبکه خود شوید و در قسمت TCP/IPV4 آیپی را در رنج دستگاه تنظیم نمایید.

  5. تشخیص حرکت را فعال کردم اما ضبط انجام نمیشود ؟

    از منوی اصلی وارد قسمت آلارم شده و از یالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید . فعال کردن را انتخاب نمایید. وارد گزینه ی عکس العمل شده و گزینه ی ضبط کانالها را فعال کنید.دقت نمایید که در هر مرحله جهت اعمال تغییرات گزینه ی ذخیره را بزنید.از منوی اصلی وارد دوربین شده سپس به منوی تنظیمات ظبط رفته و از بالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه ویرایش وارد جدول زمان بندی شوید ، زمان ضبط (روز و ساعات مورد نظر) برای “تشخیص حرکت” را به دقت انتخاب کرده و گزینه ی حرکت را فعال کنید.گزینه ی ذخیره را در هر دو پنجره بزنید.

  6. انتقال تصویر روی گوشی همراهم انجام نمیشود ؟

    از منو ی اصلی وارد شبکه و قسمت انتقال تصویر شوید ، انتقال تصویر را فعال کرده و ذخیره نمایید ، پس از چند دقیقه باید در مقابل وضعیت فعلی ، کلمه ی “متصل” نمایش داده شود . اگرNVR شما دارای دو پورت شبکه میباشد دقت کنید در تنظیمات شبکه باید در قسمتDefault route پورتی را انتخاب کنید که روی آن ، شبکه دارای اینترنت میباشد.

  7. دوبین “کی دی تی” را روی یک “ان وی آر” از برند دیگر نصب کردم ، دوربین اضافه شده اما تصویر سیاه است ؟

    با توجه به اینکه دستگاه شما از فرمت فشرده سازی H265 پشتیبانی نمیکند باید با استفاده از اینترنت اکسپورر وارد تنظیمات دوربین شوید ، در قسمت تنظیمات ویدیو ، فشرده سازی دوربین را از H265 به H264 در هر دو جریان اصلی و فرعی تغییر داده و ذخیره نمایید ؟

  8. دوربین را روی NVR اضافه کردم اما روبروی آی پی دوربین کلمه ی “غیر مجاز” یاIdentifying error نمایش داده میشود ؟

    این پیام زمانی نمایش داده میشود که نام کاربری و گذرواژه به درستی وارد نشده باشد . در قسمت تنظیمان کانال ، در مقابل دوربین روی گزینه ی ویرایش کلیک کرده و نام کاربری و گذرواژه را دوباره و با دقت وارد نموده و سپس تایید نمایید .

  9. از تصاویر ضبط شده پشتیبان گیری کردم ، اما فایل تصویری به درستی پخش نمیشود ، چگونه باید اصلاح کنم ؟

    برای اجرای فایل پشتیبان با فرمت (Avi و Dav) از نرم افزار  Backup player   KDT استفاده نمایید . این نرم افزار در قسمت دانلود وب سایت www.KDT.ir  قابل دریافت میباشد .

  10. چرا تصاویر دوربینها روی نمایشگر NVR مرتبا قطع و وصل میشود؟

    این مشکل زمانی اتفاق می افتد که پهنای باند شبکه پاسخگوی نیاز دوربینها برای انتقال تصاویر نیست و علت آن اغلب یا تنظیمات نادرست نرم افزاری (مانند بالا بردن غیر استاندارد Bit Rate دوربین و عدم تناسب آن با فریم و رزولیشن) یا طراحی نادرست شبکه و اتصالات آن (مانند اتصال پورت شبکه ی NVR به پورت Mbps)100( سوویچ که باعث کاهش ۱۰ برابری پهنای باند NVRنسبت به اتصال ۱۰۰۰ Mbps میشود)

سوالات متداول بخش وب سایت
  1. وب سایت بر روی سیستم من باز نمیشود ؟

    از اتصال سیستم خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید .

  2. وب سایت بر روی سیستم من باز می شود ولی خیلی به هم ریخته است ؟

    1. مرور گر های سیستم خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید و سپس وب سایت را باز کنید .
    2. اگر از وی پی ان استفاده میکنید ، آن را خاموش کرده و مجددا وب سایت را باز کنید .
    3. از اتصال و همچنین سرعت اینترنت خود ( کمتر از ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه نباشد ) اطمینان حاصل فرمایید .

  3. نرم افزار های محصولات قدیمی برای دانلود روی وب سایت نیست ؟ چرا ؟

    به دلیل تنوع محصولات و استفاده راحت تر کاربر از وب سایت ، نرم افزارهای محصولاتی که تولیدشان متوقف شده است را از روی وب سایت برداشته ایم . در صورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید .

  4. قسمت دانلود ها کجای وب سایت است ؟

    در بالای وب سایت و در منو ها قسمت دانلود ها موجود است و با کلیک در آن قسمت میتوانید به بخشهای مورد نظر متصل شوید .

  5. نیاز به کاتالوگ کلی محصولات دارم . لطفا راهنماییم کنید .

    برای دریافت کاتالوگ کلی محصولات به صورت فایل PDF ، درخواست خود را به ایمیل SOCIAL@KDT.IR با موضوع کاتالوگ ارسال فرمایید . کاتالوگ مذبور در کوتاهترین زمان برای شما ارسال خواهد شد .

Still have questions?

    اطلاعات تماس

    آدرس کارخانه : تهران ، بعد از سه راه تهرانپارس ، بلوار شهید بابائیان ، خیابان پنجم شیدایی ، بن بست توانگری جنوبی ( چهارم جنوبی ) ، پلاک 3

    تلفن تماس : Tel. 02174347

    77697311 الی 13

    فکس : 02177794094

    کد پستی : 1658964981

    آدرس کارخانه یزد : یزد ، شهرک صنعتی یزد ، بلوار سرو ، میدان سرو ، کوچه بهار ، واحد چهارم ، سمت چپ

    کد پستی : 8947183985

    سبد خرید